Baal Veer 25th June 2013

baal veer in parilok with duba duba ek
<3
watch online Baal Veer


शीशी भरी गुलाब कि पतथर से तोड दूँ

गणेश को बिठा मैरेँ लौडे पे मंदिर तक छोड दूँ

राम चढा पहाड पे कर के चुतड चौडे

नीचे खडा था सिकनदर बोला उतर बहन के लौडे

जिसकी लाठी उसकी भैँस !

हिन्दुओ को माँ चुदाने के रूपये मिलेगेँ कैश !

काल करे सो आज कर आज करे सो अब !

दुर्गा की चूत तो चोद दी अब देखो बालक होय कब !

मै मारू मै मारू सब करे पर मार सका ना कोय!

देवी सब रात को मुस्लिम से चुद के सोय !

बाबा ऐसी देवी चोदिये जिसका पिछवाडा मोटा होय !

लेकिन मुस्लिम का लौडा घुसते ही शाली गाँड पटक के रोये

पंडितगुरु आचार्य देवीचोदबाबा रामजाने जी के कटु वचन 3

पंडितगुरु आचार्य देवीचोदबाबा रामजाने जी के कटु वचन 3

पंडितगुरु आचार्य देवीचोदबाबा रामजाने जी के कटु वचन 3
watch online Baal Veer


#8339

[2 din phla di ] 24 Treek Di Gall aw ...Mein ik Kuri nu Dekhiyan C ,Mele ch
Te Bhut Hi kaim C... Te mela (Apre) De kol (Katane) c ... Te oh Kuri (Nager) Toh
ayi c ... ohda name ta pta ni .. But kaim bhut c Te mere wall dekhi c
but number den da time ni milyan ... Je oh kuri Page te hegi ta

req Jaror send kar dave :- iHarryJohal@facebook.com
watch online Baal Veer


Bhai ko Bhai se juda kr deti he - "GF"
Maa ko Bete se juda kr deti he - "GF"
Pati aur Patni ke Beech Jhagda paida kr deti he - "GF"
Insan ko Duniya se juda kr deti he - "GF"
Ghar me Jhagda karwa deti he -"GF"

"GF" matlab - GALAT FEHMI
Jo is waqt aapko hui he.

Girl Friend to Bechari Masoom hoti he...... :/ :P
watch online Baal Veer


यही फर्क है मोदी और राहूल मै

मोदी गऐ और 15000 लोगो को बचा लाऐ ......***
ये पनौती राहूल गया और पांच जवानो को लील गया ........??
watch online Baal Veer


pawan putra hanuman hai veer anjani lal,
kripa kare jis bhakt par huye na banka baal,
huye na banka baal rahe har dum nikantak,
uske jivan se mit jaate sare sankat,
mahaveer bajrang bali sabke rakhware,
nishal man se inko kewal bhakt pukare,
watch online Baal Veer


CHAT TIME __2:00 PM

Chllo shaitano or unki pyari pyari janglli billiyo chllo kuch pyar bhari bate ho jaye .. aa jao__

LETS START CHIT CHAT ♥ ^_^

Abuse /Misbehave / Dirty Language
R.I.P. In Ban List..!!
watch online Baal Veer


#8318

hie admin, plz post this. this confession is for gurpinder randhawa
heya, i wanna thank you for being my good friend 󾌵 u r so supportive, cool, handsome and the praise goes on,, um i dun have words to express this person bs bht kaim bnda hai 󾌵 kaim by nature, bt voice, and by looks too 󾌵
Hope u get lots n lots of achievements in life.
stay blessed 󾌵 ❤
ਜਿਹੜੇ ਖੱਬੀ ਖਾਂ ਕਹਾੳਂਦੇ ਨੀ ਮੈਂ ਜਾਣਦਾਂ ਹਾਂ ਟਿੱਚ____ ਜੱਟ ਬਾਲ੍ਹ ਦਾੳਗਾ ਦੀਵੇ ਵੀ ਹਨ੍ਹੇਰੀਆਂ ਦੇ ਵਿੱਚ 󾌵 󾌵
u rock mundeyaa 󾌵 󾌬 ❤

## ah munde te ta menu gussa hi bahut aa Jedi kudi dekho ohda mutual frd ahi hunda.. Pata ni patandar imli vechda.. Lol..parm
watch online Baal Veer


Afternoon Chit Chat at 1:30 PM

Abuse/Misbehave = BAN
watch online Baal Veer


Tere naloo changi daruu roj jehri mill ta jandi aa....
watch online Baal Veer


RABBA Saanu V Dede Koi
.
.
.
.
.
"Awww Awww" Karan Vaali__ :p

M E N T A L L Y
watch online Baal Veer


NATARA
“The Rockstar”
She belongs to the element of fire. She has a burning desire all the time, which doesn’t keep her on the toes. She is always on the run.. she wants to fly high.. she is a dreamer and her dream is just not an ordinary dream.
WANNA KNOW HER DREAM!
Natara ki kahani. Natara ki zubaani (monologue for the audition)
Main.. Natara! Dahekti aag hoon.. machalta shabab hoon.. yeh lines mere mohalle ke lafange boyfriend ne boli thi...tappad maara kheech ke usi waqt.. ..Break up on the spot… (deep pause) break up ke baad realize hua ki actually mein maine wooh thappad excitement mein maara tha, ghusse mein nahi.. sun ke wow wali feeling huyi thi.. (pause) anyway.. maine patch up nahi kiya.. kyonki Natara piche moodkar nahi dekhti.. yeh baat maine apne baap se seekhi hai..
History repeated after a few days. Mere doosre boyfriend ne bhi kuch aisa kaha jise sunke badi wow wali feelings huyi… lekin maine use taddap nahi maara.. kyonki uski presentation mein koi problem nahi thi. I am quoting him. “tujhe na upar wale ne inch tape se naap tol ke banaya hai”.na kahin pe kam.. na kahin pe zyada.. !....... kuch din baad usi boyfriend ne ek behooda harkat ki… break up on spot.. aise kayi on the spot haadse huye hain….and…. .for the last two years! I am single!!! Aisa nahi hai ki mere chahne walo ki koi kami hai.. sab ke sab hatheli pe dil liye mandarate phirte hain.. do char desirable bhi hain.. lekin in do saalo ke singlepane ne ek ehsas to kara hi diya hai.. ki actually mein main chahti kise hoon..and .. I got the answer…(DEEP PAUSE) salman khan!! (Surprise reaction to the audience. Deep pause and stare) Hello! Stop laughing! I am serious! Humare sitaare milte hain.. humara track record same hai. Na unko ab tak koi dhang ki mili. Na mujhko koi dhang ka mila…..
Main salman khan ki mohabbat mein hoon yeh baat jab maine apni mummy se share ki, to unhone muskura ke kaha.. dekh le beta! sapne dekh le.. sapne dekhne ke paise nahi lagte… hud hai….
koi samjhe ya na samjhe.. maine samajh liya hai.. sab kismet ki batain hain..jab Katrina kaif bina hindi bole bollywood ki superstar ho sakti hai.. to mere sapne mein kya kaayi jami huyi hai.. .
Heroine banna hai.. apne shaher mein yahin dhindora peet ke mumbai aayi hoon..Portfolio banwa ke ghoom rahi hoon.. acting ka A nahi aata. Lekin love ka L…o… v… e..sab pata hai…teen mahine ho gaye hain.. uski shakal bhi nahi dekh paayi hoon.. .. aur yaar galaxy apartment ke niche bheed mein khade hoke taadna mujhe bada cheap lagta hai. Yeh haadse to mere sath hote they.. jab chhat pe baal jhatak ke khadi hoti thi.. achcha lagta tha.. lekin un ladko ko maine kabhi pyaar ki nazar se nahi dekha.. kya sochega wooh.. I am not the crowd… I am the only one.
Suna hai! My love aur veer( salman khan’s dogs) ke saath apne alag apartment mein shift hone wala hai.. I love dogs too.. watchman ko toh chutkiyon mein set kar loongi… so ninety percent , I am there..
Main Natara aur mujhe banna hai salman ki aankh ka sitara!!
Jai mata di! lets rocks!
watch online Baal Veer


Jehde khabbi Khan kahaunde mai ta janda haan tich
jatt baal duga deeve ni haneriyan de vich....
watch online Baal Veer


एक मज़ेदार वाक्या....सुबह में मुस्कराने के लिए....

एक राजा था । एक बार उसकी इकलौती राजकुमारी बीमारी से मरणासन्न हो गई । कई डॉक्टर बुलाये वो ठीक नहीं हुई । एक चतुर सुजान आया और बोला अगर कोई इसे खूब हंसा दे तो ये ठीक हो सकती है । राजा ने एक से एक हंसाने वाले बुलाये ,पर राजकुमारी की तबीयत और भी ज्यादा बिगड़ गयी । तभी एक बूढ़ा आदमी आया जिसके चेहरे से अनुभव का तेज टपक रहा था । वो धीमे कदमों से राजकुमारी के पास गया और उसके कानों में कुछ बुदबुदाया । राजकुमारी की सुंदर और मासूम हंसी से सारा राजमहल गूंज उठा । और कुछ ही दिनों में राजकुमारी ठीक हो गयी । राजा ने उस बूढ़े आदमी को पुरस्कार देकर पूछा,'' आखिर तुमने राजकुमारी से क्या कहा जो वह इतना हंस पड़ी । उस बूढ़े ने कहा ,''कुछ नहीं । मैंने बस इतना कहा था कि नरेन्द्र मोदी केदारनाथ में फंसे 100000 लोगो में से 15000 गुजरातियों को 24 घंटे में ढूंढ कर निकाल ले गए और ध्वस्त मंदिर का जीर्णोद्वार करने वाले हैं....

#08 #IndMuslim
watch online Baal Veer


Kon kon online hai....?????..♥ ♥

A jao chat kreeee .... Like then comment ????
watch online Baal Veer


me punjab city gujranwala pakistan me rahta houn.
larki ka name khayronnisa. muhalla. chakiwardi. gachiwardi. new anjaam school.baldia town no.3 mahajer town no.3. zaat. kathiawardi. maa ki aouret ki ezzit say khayla ja rahja ha.larki ya ha woh shaitaan jo hamari. girls aourton ko nanga ker rahay hain pleas areast him. jo hamari girls kay sahth zana ker rahay ha girls kay father bhi beech me shamel hai. larki kay baap ka name.m. hussain. bhai ka name. shabeer asif. aor jo larkay en aourton ki ezzit lout rahay hai. aous ka name.. rasheed khanka mobile number.03139650152. aor mujahid richaard..in kay mobile number ya hain...03215650669. 03132905509.saeed Afzal Bhatti pleas help me obama and. amrican peppal pleas not waist time pleas.pleas save my pepale in. baldia town.no 3. mahajer keamp.no. 3 gachi muhala. new anjaam shcool. near. kathiyawadi. zaaattt. karachi sindh. pepole save the girls. for sexuel hriesment at home. girl name is kharonisa. father name.. m. hussain is baroker of doute. and brother. kaader. asif...shabeerr.karachi pakitsan.i am marrige with me love my. kharonnisa. butt father of girls. come with m.q.m. on gun piont haert me pleas help me.
my mobile number pleas me mer joun ga agher kharonnisa say meri shadi na hoi pleas help me calll me.
00923127247994 or 03036996119.
me member houn gujranwala madel town say pti ka pleas help me.

me gia tha aos kay gher shadi ker nai aos kay bhai nai. m.q.m walon ko bolya. woh mojhay jaan say mernai lay thay mayray saray baal aoutaar dia.
aos larki kay bhai aor baap. achay nai ha.
pleas woh aoun sub per zaberdasti kertay hain. aon sub bahnon per.
me aos say shadi kernae gia tha aos key lea gia tha. aos ka baap aor bhai dalaal ha. m.q.m ko bola ker lay aaayyy aonhon nai meray payasaay chein lea mojhay maraaa.meray baall aoutaaar dia. my father in new yark pleas help me.me mother is deid. I am one brother.
father taecher with brother. girls work. in sex. give money

obama sir come to karachi pakistan pleas help poor pepal. not aid only help pepola up life style.

crayying girls pleas help way off allah.not haert the father of girl. sex pleas in pakistan. karachi. not haert the father of girl. sex pleas in pakistan. karachi.larki baaap aor bhai aous ko martaay hain. aous ko kahtay hai jesum boaech ker pasaay lou.aor khoud bhi aos ko zalil kertay hai.me aos ko bachana chahta houn aos say payaar kerta houn aos kay baghayre mer joun ga. aos saay shadi kerna chata houn.en ki shadi achi jagaa kerwaay gay. takay allah kay rastaay ki ki taeed ho sakay. her insaaan ko allah kay rastay per chalnae ka haq hasel ha. khosheyon bhara rasta.pleas help me m.q.m waloun nai aos kay sath pata nai kia kia ho ga. her larki ka haq ha. chahay wo koi bhi kaam na kera to bhi woh azzit say gher bethay , aor aos ko khana dia jay aor.aor boray kamooun say bachaya jae.aor pasaay dia jay. keyoun ka woh kisi ki beti ha. aor pasaay kise ghelt kaam kernai kay lea nai daey jay. sir es lea daye jay.kay woh koi bora kaaam na keray.zeena na keray. gounah na keray. es lea deay jay. aor kio insaaaaan kesi larki ko pasaay dayta ha to woh larki per koi ahsaan nai kerta. yes sub pasaay alllah. khuoda kay hai. kisi pay koi ihsaan nai ha agher ,. allah khouda kay paysaay kisi ko day dea jy.kissi larki ko day dea jay. to ap nai aos larki per koi ahsaan nai kia. es ka badlaa ap ko khouda lhoud daay gay.. kise ki maa. banay ge. kisi.ki bahen.ha. sub say bher ker rishata. woh larki. ha jis nai tum ko peeat me rahaa.pher keyon aos ko zanaa kertay ho.
woh ketine. malaala yousef ki ezzit. jesum loutay gay bolo pleas ayasssa met hounai dou woh bhi kisi ki bewi banae ge. beti bhi larki ha. maa. mother bhi larki ha. bahen bhi. sister. name malala yousef. ketini ki izzet louto gay.
karachi ko bachaa lay pleas.
muslime or nonmuslim. girls pleas save the egou pleas. humen rights
this girls is. douter. sister. mother is girls. pleas ladies first. allah kay wastay pouray dunia me phayla dou pleas.pori duni me phayla dou pleas.

pleas larki ki her pakistani larki ki izzet bachaa lo. shaytanou say koshesh kerain pleas.karachii me zoulem zaber dasti ko roko. sub jaga phayla dou. baap bhai khoud apni biti ko. jesum bechnae kay lea kah rahay hain. zaber dasti .65 saal say larkeyon ki zing tabah ker rahay hai. en sub shaytano ko goli mar do . phansi laga do .m.q.m shaytan ha. m.q.m altaf bhai. is kill the girls. and girls egou . pleas . kill the . m.qm tarerist . canidaeits .in karachi . baldia . town no. # . mahjer kaep no . 3. pleas save tje karachi mother. duter. sister . and all girls .egou .karachi .
my masseg . in lunguge . urdu. pakistani lunguge . butt few line in . english in my masseg pleas read . fore girls .right humen jub 1947 ko pakistan azaad howa tha . bana tha. tub meray dada . dadai . nana .nani . per dada. india say pakistan ay
woh india say pakistan 1947 me ay . punjab me.
woh meray . abbu kay abbu. my grand father. india me punjab . me . city . jalndher me rahtay thay.
tum india me kaha rahti ho
hamrai zaat. rajput .bhatti ha. selman khan ki film . veer . me jo selman khan . rajput bana howa hot ha . hum woh rajout ha . muselmaam. sunni .ferqa ok
Today

10:55am
Saeed Afzal Bhatti meri iltja ha meri party . p.t..i say kay imran khan saab ki sub speachez ko . akhata ker kay jo 10 may tak kerni thi .imran khan ge nai .moukhtlif shehro mai ja ker . woh likh ker yaad ker laen . apnai apnia halkay me . nomaendo ko day .apni helko me woh taqreer keraen ja ker . aor saray . T.V chanel . per live chalaaa day . full alll . taqreeer . imran khan saab nai jo aenda dinou me. moukhtlif sheroun me ja ker kerni th. bar bar . woh taqreer chali jay . her tv chanel per her jaga .pouray pakistan mai. pleas . pouri dunia me jeldi ok ???ya meraa masseg her jaga phayla dou pleas ok me ? from saeef afzal bhatti city .gujranwala .punjab .pakistan
salaam ay moujh say baat kero . india kay tv chanel oer ya masseg phayla do pleas
watch online Baal Veer


5 Que-

daksh ke yagya ka vidhwans mahadev ke
kis avtar ne kiya..?

Admin - kapil
watch online Baal Veer


AA jao Jo Online hai chit chat karte hai ;) :D
watch online Baal Veer


Late nyt chat

jaag da koi? :p
watch online Baal Veer


5th Episode..
My View- Nice :)
Ganghor utsav kitna excitng hota hai na,chudiya,talwar baji,tir-dhanush,etc..
ajj ka bst part toh jodha ki behan aur surya bhan singh the.. :-D
Love triangle hogya tha ye toh,aur misundrstndng bhi
( kabhi ek jaisa tayar nhi hona chahiye :p )
bechari jodha ki behan ab uska kya hoga :(
akbar ki mom kitni sweet thi..luv it..
n as always jalal (rajat) ke kya kehne har frame me acha lagta hai,aisi actng hai RT ki thora hi dikhaya par phr bhi powerful tha..n paridhi was lookng so beautiful specialy chudiya dekhte waqt jab surya bhan singh ne baat karne ki koshish ki...:)
Rajat ne ghode ko bahot ache se sambhala..

Waise surya bhan singh aur jodha ki behan par jo tune bajti hai woh bhi achi hai na....

kal ka episode toh aur bhi acha hone wala hai,Akbar aur jodha pehli bar ek dusre ke saamne ayege..:-O
~ArOhI~
watch online Baal Veer


No comments:

Post a Comment